Caminant per la Vall del Silenci i Serra de la Llena

/, Activitats esportives, Excursionisme/Caminant per la Vall del Silenci i Serra de la Llena
  • Entrada_Valle_del_Silencio.jpg

Organitzada per: Voluntaris

Descripció de l'activitat

Itinerari dia 27:

Excursió circular per les ermites del Montsant (Ulldemolins). L’itinerari comença a Ulldemolins. Seguint el GR 65-5 ens portarà a l’ermita de Santa Magdalena, després continuem fins l’ermita de Sant Antoni. Passem pel coll del Prat i baixem al riu Montsant per resseguir-lo per la zona de les Cadolles fondes, on el riu fa uns petits meandres rocosos on un s’hi pot banyar. Passem pel congost de Fraguerau. Més endavant, seguint el GR travessem el riu per un pont penjant fins arribar l’ermita de Sant Bartomeu, en un indret ben bonic i singular. Pugem fins la cova de Queralt i el coll de Lladres, on el Gr 65.5 enllaça amb el Gr 65 que va junt a la carretera. Baixem la serra de Llena per un corriol, travessem la llera del riu i pugem a Ulldemolins de tornada.

Temps de camí: 7h 30m

Desnivells: +- 680 mts.

Distància: 17,5 km

Pernoctació: Refugi d’Albarca (MP)

Itinerari dia 28:

Sortint l’Església de Vilanova de Prades i agafem el camí que s’enfila entre marges cap a la serra de la LLena, seguint les marques del PR-C 184. Passem per la Cova de les Bigues. Poc després anem cap a les coves conegudes com a Calaixos de l’Areldo. Desfem el camí i ens endinsem a la serra de La Llena en el lloc anomenat bosc del Miró, per després arribar a l’ermita de Sant Miquel de la Tosca. Després passem pel collet del crucifici i una mica més tard, per la propera capella del Crucifici. Comencem a pujar cap a la punta del Curull. Després resseguim la carena per baixar de nou fins a Vilanova de Prades.

Temps de camí: Entre 3h i 30m i 4 h

Documents Adjunts

No disp.

FORMES DE PAGAMENT

Targeta de crèdit: des d'aquesta mateixa pàgina web o bé trucant a l'àrea d'atenció al soci.

Àrea d'atenció al soci
Tel. 933 152 311
De 9:30 a 13:30 i de 16:30 a 21:30

MÉS INFORMACIÓ

Centre Excursionista de Catalunya .