ROQUES DE BENET – PENYAGALERA – SANTA BÀRBARA – JOVES I SÈNIORS

/, Activitats esportives, Excursionisme/ROQUES DE BENET – PENYAGALERA – SANTA BÀRBARA – JOVES I SÈNIORS
  • PENYAGALERA.jpg

SKU: 3721
Organitzada per: Voluntaris

Descripció de l'activitat

Excursió de tres dies pels Ports de Tortosa i Beseit, terres de la Terra Alta i el Matarranya.

Dissabte 19 : Roques de Benet

ITINERARI: La proposta consisteix en una ruta al voltant de les Roques de Benet, amb la finalitat d’assolir el punt més alt del conjunt rocós, el Castell. Caminarem també sota la roca del Cap de Gos i visitarem alguna cova propera.

NIVELL:
Temps: 7 h / Distància_ 11,3 Km / Desnivells: 926 m

NOTA: Mapes i informació: Piolet, El Port / Latitud i Longitud: 40º53.774’N 000º.16.080’E WGS 84 / Ressenya a Wikiloc

Diumenge 20: Toll del vidre, Penyagalera. Roca del Migdia, Mas de Pau

ITINERARI: Discorre pel Parc Natural dels Ports
Excursió circular que començarem a l’aparcament del Toll del Vidre. En primer lloc veurem el Toll del Vidre, després seguirem el curs del riu. Seguirem el traçat dels Estels del Sud, senyalitzat amb l’estel blau. El camí, al principi una pista que esdevé posteriorment un sender que condueix fins el Coll de Pelele. Posteriorment continuem pel sender fins assolir el Penyagalera. Després podem anar cap a la Punta del Barco o La Moleta. Posteriorment desfem part del camí fet fins el coll de Pelele, punt on agafem un sender a mà dreta que ens fa baixar directament fins el riu Ulldemò. Un cop al riu, el creuem per arribar a un camí que circula paral•lel al riu fins el Mas de Garcia, punt on tornarem a creuar el riu per pujar fins el coll de la Moletó del Mas de Pau per després baixar fins al Mas de Pau i finalment fins el Toll de Vidre, de nou.

NIVELL: Temps: 8 h / Distància: 17, 5 km / Desnivell: 1.100 m

NOTA: Mapes i informació: Piolet, El Port / Latitud i Longitud: 40º49.665’N 000º.14.668’E WGS 84 / Ressenya a Wikiloc.

Dilluns 21: Muntanya de Santa Bàrbara a Horta de Sant Joan

ITINERARI: Discorre pels voltants d’Horta de Sant Joan
Iniciem el camí a l’antic convent de Sant Salvador. agafarem un camí que surt a la seva esquerra i que ens portarà per sota els cingles fins a la Cova de Sant Salvador. D’allà mateix arrenca el camí que amb forta pujada ens portarà fins a l’ermita de Sant Antoni i, una mica més endavant, a un pla on hi ha molts xiprers. Trobarem un corriol que puja cap a la dreta, gran fita en forma de fletxa, i que ens portarà fins a les runes de Santa Bàrbara. Davallem altre cop fins al pla dels xiprers i agafem cap a la nostra dreta. Seguirem el camí fitat que ens portarà per un parell de canals fins darrera mateix de Sant Salvador.

NIVELL: Temps: 2 h / Distància: 4,7 Km / Desnivell: 450 m

NOTA: Mapes i informació: Piolet, El Port / Latitud i Longitud: 40º57.081’N 000º.19.622’E WGS 84 / Ressenya a Wikiloc.

VIATGE:
amb cotxes particulars

TROBADA: Palau Reial a les 7 h

PERNOCTACIÓ: Mitja pensió

NOTA: Material necessari: Botes de muntanya, protecció solar, bastons (són d’utilitat).  / Altres: Es requereix un bon estat de forma física.

REUNIÓ: Dijous 17 de Maig a les 20:30 h

Mitjà de transport

Cotxe Particular

Complements

Botes de muntanya, protecció solar, bastons (són d’utilitat). Es requereix un bon estat de forma física.

Documents Adjunts

No disp.

FORMES DE PAGAMENT

Targeta de crèdit: des d'aquesta mateixa pàgina web o bé trucant a l'àrea d'atenció al soci.

Àrea d'atenció al soci
Tel. 933 152 311
De 9:30 a 13:30 i de 16:30 a 21:30

MÉS INFORMACIÓ

Centre Excursionista de Catalunya .