El reconegut dissenyador gràfic Josep Maria Trias, autor d’alguns dels logos més icònics de Catalunya com ara els dels Jocs Olímpics de Barcelona’92, TV3, RACC, Metro, Parlament de Catalunya… ha estat l’encarregat de dissenyar la nova identitat corporativa del CEC. El moment de fer pública aquesta nova imatge va ser la passada Assemblea General Ordinària del CEC celebrada el 15 de maig, on Trias va fer una extensa exposició i  van anar desgranant cadascun dels seus elements.

Trias va destacar que el seu treball és un element que vol representar els valors del pla estratègic que la Junta Directiva del CEC està portant a terme i a la vegada ser fidel als seus orígens. Aquesta doble funció s’aconsegueix combinant la nova imatge corporativa promocional amb l’antic escut del CEC, de caire més institucional.

 

josep-m-trias-web

 

La nova imatge té els següents elements: en primer lloc el color que a partir d’ara identificarà al CEC és el verd, perquè és el color que millor simbolitza la natura a casa nostra. En segon lloc, el símbol identificatiu és una “E” d’excursionisme, perquè és l’activitat central del CEC. Aquesta “E” està volumetritzada per tal d’expressar força però a la vegada està sintetitzada. Finalment, la tipografia escollida és la Montserrat, una tipografia de pal sec, moderna i atemporal.

 

presentacio-nou-logo-ag_baixa-1

Nova identitat corporativa [PDF]

Durant les properes setmanes el Centre implementarà paulatinament tota la nova identitat corporativa a les diferents aplicacions i mitjans: web, newsletters, butlletí, papereria, posters, merchandising, etc.