Dotar a l’alumne d’uns coneixements i unes capacitats que li permetin realitzar amb seguretat, ascensions amb esquís de muntanya de baixa i mitjana dificultat de forma autònoma. Aprendre la planificació d’itineraris segons condicions nivològiques i climatològiques. Aquest curs està enfocat a totes aquelles persones que tinguin coneixements d’esquí i que sàpiguen esquiar bé a una estació d’esquí i habitualment facin ascensions de muntanya a l’estiu.
PROGRAMA DEL CURS
Equipament i material.
Lloc: Ulldeter, Andorra, a concretar segons condicions.
Continguts del curs:
A MÉS A MÉS… SORTIDA PRÀCTICA AMB EL GRUP D’ESQUÍ DE MUNTANYA DEL CEC: Una vegada finalitzat el curs es podrà participar a la sortida organitzada pel grup d’esquí de muntanya del CEC. La intenció d’aquesta sortida és la de tenir la oportunitat de poder formar part del grup d’esquí de muntanya del CEC i conèixer a gent amb les mateixes inquietuds.
EL PREU INCLOU:
EL PREU NO INCLOU:
NIVELL ESPORTIU MÍNIM I EXPERIÈNCIA:
Esquiar amb desimboltura i seguretat per qualsevol tipus de pista. Condició física per a poder superar desnivells de 800 m./dia sense problemes. Recomanable fer el viratge en paral•lel.
Ràtio: 1 tècnic per cada 6 participants.
Material necessari per l’activitat per part de l’alumne:
* Tots els dubtes respecte al material es resoldran durant la primera sessió teòrica.
* S’haurà de deixar una fiança en efectiu de 50€ al moment de recollir el material del CEC.
S’haurà de realitzar la devolució del mateix, la següent setmana a la finalització del curs.
* S’haurà de recollir el material el dia de la sessió teòrica o el dijous anterior a la sortida pràctica, de 19h a 21h al CEC.