ITINERARI: Visita al Museu de Calella, amb el conjunt modernista de la farmàcia Barri i les empremtes del seu passat industrial. Després farem la visita al far de Calella i pujarem a les Torretes, on dinarem. Tornarem a Calella pel passeig Garbí i el passeig Manuel Puigvert.
NIVELL: */ Molt fàcil
TEMPS: 2 h. 30 m.
DISTÀNCIA: 8 km.
DESNIVELL: +/- 75 m.
TROBADA: Estació Renfe Plaça Catalunya a les 8, tren a les 8:17. Bitllet d’anada i tornada a Calella.
VIATGE: Transport públic
MATERIAL NECESSARI: Mascareta i gel hidroalcohòlic. El normal d'una caminada urbana. Gorra o barret, ulleres de sol, crema solar, aigua abundant. Banyador i tovallola.
REUNIÓ PRÈVIA: No prevista
NOTA:
Cal portar mascareta i gel hidroalcohòlic per poder participar a l'activitat, així com mantenir la distància mínima de seguretat. En cas que no sigui possible mantenir la distància de seguretat i sempre que no comporti un risc per a la salut, caldrà fer ús de la mascareta.
Cal portar esmorzar i dinar. Si el temps acompanya ens podrem banyar a la platja.