Mulla’t!
El proper 18 de setembre vine a provar o perfeccionar la Marxa Aquàtica a l’AquaCEC.
Inscripció web: fins al 16 de setembre, a les 23:59.
Inscripció telefònica (933 152 311): fins al 17 de setembre, de 10:30 a 13 h.
Preus:
Una trobada no competitiva a la platja de Castelldefels, emmarcada dins el II Circuit Català de Marxa Aquàtica, un esdeveniment organitzat per la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya (FEEC), per a totes aquelles persones que vulguin iniciar-se o perfeccionar la tècnica d’aquesta modalitat esportiva.
A l’AQUACEC tindrem el suport dels instructors de Marxa Aquàtica del CEC, que ens acompanyaran durant l’activitat i ens orientaran sobre la millor execució del gest tècnic.
PROGRAMA DE L’ACTIVITAT:
TROBADA: monument de les mans “Dar y recibir” (Castelldefels) – Ubicació: https://goo.gl/maps/qsmRA8PYjVPWx1Ky8
ITINERARI: circuit dins el litoral marítim de Castelldefels.
EDAT: a partir de 14 anys (veure normativa)
INSCRIPCIÓ: via web o presencialment. També et podràs inscriure el mateix dia de l’activitat fins exhaurir-se el nombre de places .
PREUS:
NIVELL: **/Fàcil
MATERIAL NECESSARI: Mascareta i gel hidroalcohòlic. Banyador, escarpins o calçat esportiu vell per poder posar-se dins l’aigua, mitjons fins (pel calçat), neoprè o samarreta per cobrir la part superior del cos (preferiblement d’assecat ràpid), tovallola de bany, gorra, ulleres de sol, crema solar, aigua i menjar, roba i calçat de recanvi.
NOTA:
Feu clic en aquest enllaç per descarregar-vos la declaració responsable obligatòria per participar a les nostres activitats. L’haureu d’entregar el dia de la sortida al responsable. https://cec.cat/wp-content/uploads/Declaració_responsable_Actualitzada_V.2.pdf
Consulteu els protocols del CEC a: https://cec.cat/wp-content/uploads/Protocol_Activitats-Medi-Natural_CEC_11_20.pdf
Per a més informació podeu contactar amb l’Àrea d’Atenció al Soci 933 152 311 (matins de dilluns a divendres de 10:30 a 13 h i tardes de dilluns a dijous de 17 a 21 h).
NORMATIVA:
LA MARXA AQUÀTICA
La Marxa Aquàtica és un esport que consisteix en caminar en grup (en fila i amb separació d’1m) o de forma individual per zones poc profundes del litoral, amb l’aigua aproximadament entre el diafragma i la cintura.
Generalment se sol practicar en platges de sorra sense corrents ni desnivells importants.
L’impuls s’aconsegueix combinant la força del tren inferior que es reforça amb la del tren superior amb l’ús de les mans, unes manyoples o un rem/pala.
Aquest esport innovador va néixer l’any 2005 a les platges del nord de França, concretament a Dunkerke i Bray-Dunes, i representa una activitat molt completa físicament i amb nombrosos avantatges per a la salut: