Carnet digital - Centre Excursionista de Catalunya

Nou carnet digital

Des del Centre Excursionista de Catalunya hem fet un pas més en la digitalització de l'entitat i hem desenvolupat un nou carnet digital que serà compatible amb tots els sistemes operatius mòbils (Android i iOS).
Aquest carnet digital estarà operatiu properament, permetent als membres del CEC identificar-se fàcilment i accedir a tots els serveis, així com els descomptes, per exemple els inclosos en l'Acord de Correspondència entre refugis.

Et convidem a descarregar el nou carnet de soci i a gaudir amb ell de la natura, la muntanya i la cultura.

Per qualsevol dubte o pregunta, pots contactar amb l'Àrea d'Atenció del CEC per correu electrònic (atencio@cec.cat) o bé per telèfon al 933 152 311.

Manuals de descàrrega


Si ja utilitzes l'aplicació de Google Wallet o la Cartera de l'Iphone només cal que segueixis els següents passos:

  1. Un cop has rebut el mail i llegit el seu contingut, fes clic en el botó “Enllaç al carnet” des del dispositiu mòbil on voldràs tenir el nou carnet sempre amb tu.
  2. Obre sessió al teu Google Wallet o la Cartera de l’iPhone.
  3. Fes clic al símbol de + per afegir el teu nou carnet.
  4. A partir d’aquest moment, hauràs de seguir les instruccions que ens apareixeran a la pantalla.
  5. Un cop configurat, el teu carnet de soci del Centre Excursionista de Catalunya t’acompanyarà sempre en totes les teves excursions, sortides, rutes, viatges, etc.
Esperem que gaudeixis de tots els seus avantatges!

Si tens qualsevol pregunta, no dubtis en escriure’ns a atencio@cec.cat o bé trucar al 933 152 311, o també pots consultar el manual de Google Wallet i de l'Iphone.

  1. Si estàs fent servir un telèfon en el que abans no has utilitzat Google Wallet o Cartera de l’iphone caldrà que primer et descarreguis l’aplicació corresponent.

    Per android et caldrà Google Wallet i si el teu mòbil te el sistema Apple (iPhone) et caldrà l’app Cartera o bé Google Wallet.
  2. Un cop descarregada l’aplicació, crea-hi un compte on emmagatzemaràs tots els teus futurs passes, inclòs el carnet de soci del CEC.
  3. Al correu electrònic que hauràs rebut del CEC, fes clic en el botó “Enllaç al carnet”.
  4. Fes clic al símbol de + per afegir el teu nou carnet.
  5. A partir d’aquest moment, hauràs de seguir les instruccions que ens apareixeran a la pantalla.
  6. Un cop configurat, el teu carnet de soci del Centre Excursionista de Catalunya t’acompanyarà sempre en totes les teves excursions, sortides, rutes, viatges, etc.
Esperem que gaudeixis de tots els seus avantatges!

Si tens qualsevol pregunta, no dubtis en escriure’ns a atencio@cec.cat o bé trucar al 933 152 311, o també pots consultar el manual de Google Wallet i de l'Iphone.

Preguntes freqüents

1Què és el carnet digital del CEC i per a què el necessito?
El carnet digital del CEC és la versió digital del carnet de soci i sòcia que fins ara has tingut.

El carnet físic continua sent vàlid, però per poder accedir a tots els descomptes per ser membre del CEC (com ara la Correspondència entre refugis) serà necessari disposar de la versió digital.
2Com puc aconseguir el carnet digital del CEC?
Tots els membres del CEC rebreu un correu electrònic amb tota la informació per a poder descarregar i configurar el vostre nou carnet digital.

També pots demanar-lo adreçant-te a l'Àrea d'Atenció del CEC per correu electrònic : atencio@cec.cat o bé per telèfon al 933 152 311.
3Com puc accedir al meu carnet digital?
El carnet digital es guardarà al teu telèfon mòbil. Concretament a l'aplicació de "cartera" que hagis triat: ja sigui l'opció Android (Google Wallet) o iOS (Cartera).
4Quins serveis inclou el carnet digital del CEC?
El carnet digital conté els mateixos serveis i descomptes que fins ara has tingut, i afegim un nou descompte per als refugis inclosos en l'acord de Correspondència entre refugis (aquí podràs trobar-ne tota la informació).
5Quina informació contindrà el meu carnet digital?
El carnet digital contindrà les següents dades:
  • El teu nom i cognom
  • El número de soci de l'any en curs
  • El número de soci històric del CEC
  • La validesa del carnet
També contindrà informació sobre l'Assegurança del CEC per si la necessites, així com informació d'altres serveis, etc.
6Te caducitat el carnet digital?
Sí, el carnet deixarà d'estar vigent en la data de renovació de la quota, moment en què hauràs d'actualitzar-lo pel següent any.
7Com puc mostrar el meu carnet digital en esdeveniments o activitats?
El carnet digital es guardarà al teu telèfon mòbil. Concretament a l'aplicació de "cartera" que hagis triat: ja sigui l'opció Android (Google Wallet) o iOS (Cartera). Quan et demanin que acreditis la teva condició de soci o sòcia del CEC, simplement has d'obrir l'aplicació i ensenyar el carnet.
8Necessitaré connexió a internet o WIFI per utilitzar el carnet digital?
No, el carnet estarà sempre disponible a l'aplicació del teu mòbil que hagis triat i no farà falta tenir connexió per carregar-lo.
9He perdut el carnet digital, com puc demanar-lo de nou?
Si has tingut un problema amb el carnet digital, pots demanar-lo adreçant-te a l'Àrea d'Atenció del CEC per correu electrònic a: atencio@cec.cat o bé per telèfon al 933 152 311.
10Com puc actualitzar la meva informació en el carnet digital si hi ha canvis en les meves dades personals?
Si vols actualitzar alguna dada personal en el teu carnet digital, pots demanar-ho adreçant-te a l'Àrea d'Atenció del CEC per correu electrònic a: atencio@cec.cat o bé per telèfon al 933 152 311.

Un cop confirmats els canvis, caldrà que generis un nou carnet amb les dades actualitzades.
11Què vol dir correspondència entre refugis?
L'Associació de Correspondència Mútua entre Refugis s'ha creat per millorar el servei als usuaris que utilitzen els refugis de muntanya. A partir de la seva creació i posada en marxa, els associats dels clubs i federacions adherides a aquest acord tenen descompte als refugis gestionats per aquestes entitats, i que són recollits en: aquesta web.

És essencial contribuir entre tots per millorar els refugis, i repercutir, per tant, en beneficis per a tots els seus usuaris.

Fent clic en aquesta web podràs trobar tota la informació.
12Què hem de fer si no hem rebut els carnets de tots els membres de la família?
En cas de no haver rebut els carnets de tots els membres de la família podria ser degut al fet que no tenim un correu electrònic correcte registrat. Caldria que us adreceu a l'Àrea d'Atenció del CEC per correu electrònic a: atencio@cec.cat o bé per telèfon al 933 152 311.

Fes-te soci!
X